diumenge, 12 d’abril del 2009

Nit del pijama

Nit del pijama?? Si!!! Però esteu dispostos a dormir en terra? en sac de dormir i una estoreta?? I a fer una marxa d’uns quants km per la muntanya?? Doncs això no és tot, a més ens tindrem que cuinar nosaltres i fregar els plats, netetjar els wàters i tot el que hi haja a la casa... sembla divertit, no??

Deixeu la vostra opinió als comentaris i si esteu dispostos a dormir en terra i a fer totes eixes feines per a reservar la casa que hem vist prop....
Que voleu saber on?? Doncs tingueu paciència que encara no vos ho anem a dir.
L’únic que sabem és que pretenem que siga en maig o com a tard a principis de juny.

Que tingueu unes bones Pasqües i ens vegem el divendres 24 per debatre el tema.

Salutacions per a tots.

7 comentaris:

alejandra ha dit...

wenass este sera el meu ultim comentari fins l'altre dillunsss estare de viatje una semanetaa....

jo estic disposta a dormir on siga en dirvos que madorc en la taula de escola....jejejej mes incomode que ai crec que res...

a fregar els plats i tots aixoo millorr els xicsss ...no vaa mos o turnem i ja estaa..
bo per mi sii i sino es aixina ja ho parlem el 24 espere que es faja

bones pascuess!!!!!
paseuo bee i cuidaoo en la carreteraaa que els madrileños van fortetss!!!!!
cuideusee 1 besss

Unió Musical de Sueca ha dit...

Este de moment també serà el meu ultim comentari fins la setmana pròxima, perquè també men vaig de viatge, a Granada.
Ok Alejandra anirem en cuidao en els madrilenyos de la carretera.
Respecte lo de netetjar, entre tots ho farem, no?? esperem que si.
I lo de dormir, per mi be, jo he dormit en llocs més extranys....
bo, que ho paseu d'allò més be i que disfruteu al màxim de tots els moments.
Ens vegem divendres 24.
Besets per a tots, Ana.

Denis ha dit...

jo lo de dormir, fregar, netejar etc....... be pero lo de caminar i tot aixo de deport jo bote q no.
tambe lo de dormir em dona iwal xq la nit del pijama es per a no dormir jajajajajajajajajajajaja

Cristina ha dit...

io per la labor opte per fer-ho tot!

alejandra ha dit...

ai estem cristinaa
pero cristina se te acaba la tinta o algo del ordenador?????
pareix que si perquee ......
hui mas fallat ehh!!!
dema ens vegem
1 bss bona nit

Cristina ha dit...

se macabaat la tinta del ordena...
tiiaa qe diuss?

alejandra ha dit...

res deixau estarr....
jejejej
ja teu direee!!!
bueno com va el dia del pijamaaa...
bueno comenteu algoo
1 bsss