diumenge, 5 de juliol del 2009

4 de juliol de 2009 data a recordar

Hola a tots i totes, com ja sabeu, el passat dia 4 de juliol de 2009 van haver tres actes molt importants per a la societat Unió Musical de Sueca:
1. L'acutació de la banda a Talavera de la Reina (ja teniu les fotos penjades en la galeria)




2. L'aniversari de la nostra companya i amiga saxofonista Celia Santos Coll


i 3. però no menys important l'enllaç de la nostra flautista MARÍA DUBÓN i Juan.

Com sols vaig poder estar en l'enllaç de María vos adjunte alguna foto de l'enllaç en el que la banda esta representada en la seua boda.
Ho pasarem molt bé i des d'ací es donem la més sincera ENHORABONA i els dessitgem el millor per a ells.

Fins prompte.

5 comentaris:

alejandra ha dit...

bon diaaa a totsss!!!!
per ami a sigut el dia mes complet de la meua vidaaa que duien dins 3 coses que me interesaven moltissim
la boda de la nostra flautista maria que vaig parlar en ella i estaba super contenta i tranquila aixo es bo depres un gran concert que estigerem esperant casi 2 mesos i que ba ixir de allo mes be sobretot els saxofonistes estabem aborronatss enhorabona mestree
i per ultim l'aniversari de la millor saxofonistaaa que mos o pasarem de allo mes be celebrantoo
moltes FELICITATS
i una cosaa el vitjee es per a repetirr pero a altre lloc a toledoo noo....
jejejej
i fins el divendres ara se me fa llarg dir fins divednres desperes de 2 semanes vorens tot els diess....
1 besset molt fort

Lupe ha dit...

Felicitats per a Maria!!!

I dir-vos que com la mantenedora d'este bloc no pot fer la crònica de Talavera, es passeu per el meu bloc, perquè ara d'ací a un ratet posaré la crònica i les fotos.

Lupe.

Ernesto (piko) ha dit...

yeyeyeye bona nit a tots!!!

asi que pasa que estan tots en la mar?? aso esta mes perdut...

es veu que nomes estic jo en sueca, i estic pensant que este comentari tardara perque si es ana la que eu puja i esta en la mar...

bueno que paseu bon estiu!!

Unknown ha dit...

bon despues de dinar jejeje,, talvera dos paraules IM PRESIONANTE,, va estar de lujoo
pa repeetir..
el fallo va estar en toledo..qe al final no pararem...jejejejejeje qe llastima.
Bueno maria ENORABONA per casarte =)
ernesto jo si qe estik en sueca...¬¬ jejeje
aw kkaw a tots

oscar friends ha dit...

q be mos eu pasarem a celia?