dissabte, 21 de febrer del 2009

4a Jornada de truc

Ahir a la nit, celebrarem la quarta jornada del campionat de truc. Encara que algunes partides no contaven per al campionat.
També celebrarem per anticipat l’aniversari d’un membre de la banda, Juanjo, un trompeta que el proper diumenge farà 15 anys. Ens convidà a una boníssima tortà.
Ací vos adjunte la foto.

MOLTES FELICITATS, JUANJO PER AL DIA DEL TEU ANIVERSARI!!

Esperem que la propera setmana s’animen més gent, encara que anit tinguérem més gent nova com Domingo i Laura.
A la gent que no va vindre anit, dir-los que el campionat també és una cosa seria, que si no acudeixen se’ls donarà per perduda la partida.

Així, que ja sabeu, els divendres amb el truc al musical.
Vos esperem a tots.

13 comentaris:

alejandra ha dit...

primer que tot moltes felicitats a juanjoo...
la torta estava molt bona gracies encara que el camarero men posara un trosiu xicotet pero la vaig probar..
i segon felicitar tambe a domingo i lauraaa!!!!
i esta semana ja anira de bo no??abore si el ministre de presidencia em contestaaa
ja que la que juarem contra vosatros no valiaa.....(jo tranquil que si perc no menfade i si guanye tampoc em burlee jugareu molt be el divendres lo que pasa que no vos tocaren carteess ho sencc..)i ivan ja estas bo per esta semanetaa??????
bueno dimarts mos vegem en el parcial que si que hi haura segurr!!!!jejje
1 bessett!!!

Denis ha dit...

bueno com a ministre de consum espere ser el primer en inagurar la llista de comentaris deste apartat.
Juanjo felicitats!!!!!!
jo comunique a tots els ministres i als q no son ministres que a la proxima setmana jo anire sols a sopar ja que a l'endemá es el concurs de xarangues i la cavalgata del ninot i no estem pa anar trasnoxant el divendres que sinos no aguantarem tot el dia!!!!!!!!
parapapà parapapapapapapa!!!!
un pa!! un pa un pa!!!!!
jejejje

Lupe ha dit...

Juanjo!!! Felicitats, quin teenager trompetero més templat!!!

Bé dir-vos que a vore si m'anime el divendres que ve i vaig al soparet del truc encara que siga. És que xe, els divendres últimament acabe prou cansada, ai qie m'alce molt matí... A vore el que ve si m'anime....

Òscar ha dit...

Hola campions i campiones, ja estic ací. A vore: per primer he de felicitar a Juanjo pel seu aniversari i pel detall de dur-nos a tots una tortà que vaig tindre el gust primer de traure després de partir, ja que el cumpleanyero no volia....boníssima Juanjo.

I com que xicotiu, mmmm de veres??? si feia uns birlonxos de troços amb la paletina que quasi a Ana li queien de les mans. Bueno a l'altra agafaré la pala per fer-los un poquitiu més ENORMESSSS!!!

I lo del truk, jo no se que feieu Alejandra i Celia però........mare meua quina manera de agafar bastos, manilles, espases i lligats....aixina és imposibleee. Menys mal que no valia, senyorsssss.... desesperant, de veres!!!

Al Ministre de Consum, dir-li que te raó que este divendres serà curtet perquè hi ha obligacions que complir dissabte de matí. Jo també estaré allí, com l'any passat, aixina que ÀNIM XICONS.

Parapapaaaaaa parapapaaaa paaaaaaaa pa para papaaaaaaaa!!!!
un pa!!! un pa!!! un pa!!! i un pastiset de tomacaaaaaaaaa!!!!

Este Denis, que original és, me caxis en la mar salà.

Jajajaj, bueno esta setmana en sentim una més xula, ja voreu com vos agrada molt a tots, espere. Els més majors ja la conéixen.

I per a esta setmana feu-me un favor: sigueu com sempre molt feliços.

Vos espere als parcials i al general.

Besos per a tots.

juanjo_trompeta ha dit...

ieee cracks
grasies per les felicitacions.
espere que la torta estiguera prou bona eee.
adeu

Denis ha dit...

xe president menos mal que te caxis en la mar salà xq si te caxis en la mar dolça vorem q fem....jejej
tindrem q ficar desalinisadores o algo jajajaja q boooo.
jo no savia q tu taves de jurat.
avore si tirem algun puntet pa la terreta.... jeje
i si pots dixarmos el nom de la nova obra per a baixarla i sentirla avore q tal.
vinga adew a tots i totes

Ana ha dit...

Hola a tots i totes, exposades les raons dels ministres, que tenen tota la raó del món, val la pena avisar que la jornada del proper divendres serà mes breu de temps, però que això no vol dir menys intensa d’emocions.
Així, que val la pena ser puntuals a l’hora del sopar per a poder començar i acabar un poc més prompte que de lo normal.

Besets per a tots,
Ens vegem en els parcials i en el general.

Unknown ha dit...

qe ruuido qe aalvorooto, otroo perriito pilooto,, xD jaja ((no o tingaw en conter..q ui no dona pa mes xD))
Weno,, primer qe rees,, dir qe jo el div me vaig posar mal, i no vaig poder acabar,, pero no pasa res,, al sandema ja estava bo xD,,
Segon...este div, jo si qe anire,, poqet pero anire,, supose qe a sopar = qe denis..i encara qe no vuiga..encara ne caura alguna rapideta xD,,
Weno,, xiqets,, parapapà parapapapapapapa!!!!
un pa!! un pa un pa!!!!!

aw kkaw

Òscar ha dit...

Xe Denis, tu tranquil que per al dissabte, per mi no quedarà,t'ho assegure, ara falta que vosaltres poseu, afinació, plans sonors, conjunció de timbres, frasseig, musicalitat, qualitat en el so, rítmica....... però sobre tot......art....moooooolt d'art!!! i de això a vosaltres......vos sobra, jejej ÀNIM!!! encara que no depén de mi.

I per a este divendres, com que el campionat serà un poquet light perquè esteu torraets..."bandarres per al concurs de xarangues a dormir pronte i per al concert de la banda empalmeu???jdhdbvwewlhsw!!!!!!

Doncs a vore, qui s'apunta a una hamburgueseta del Mc Donalds???, tant de quebab i pizzes per este divendres m'apeteix un Mc menu, a algú li fa, trukeros??

Bo, que si algú en vol m'ho diga i en un bot anem a Cullera.

No em falteu al assaig aquesta setmana que hem de repassar el pasdoble obligat per al concurs de xarangues, eh?

Aleeeeeeeee que nos vaaaaaaaaamoooooooooooosssss!!!!

Lupe ha dit...

Xè, internautes.

Entreu en el meu bloc i mireu la última notícia que té que vore amb el Certamen de Bandes Villa de Dos Barrios.

Ala, ja teniu faena.

Valencianiste ha dit...

ola a tots i totes soc joel tinc q informar que al igual que el meu amic denis ministre de consum yo tanpoc acudire al divendres ni al asaig ni ala partida de truc lla que tenim un asaig pel mig de xaranga i parlar de varies coses que no podem faltar espere que no falle molta mes gent i puguen fer alguna de les partides oficials com yo i peiro juarem contra pare i el seu germa que epr sert ¡¡¡GUANYAREM!!!!!! ^^ bueno senc no anar al divendres gracies cuideuse

alejandra ha dit...

este divendres veig que poca cosaa hi haaaa.....
pues ami tambe mapetiriaa un mc menu jejeje pero si paga el mestree!!!!jejejej
es bromaa si aneu jo tambe vaig i supose que la meua companyera tambe aixina que conta amb nosatres que jo si em gite tart el dissapte estic alli per vorevos a totss tranquilss!!!!no faltareee
bueno pues el divendres ja em digeu si aneu a cullera que jo mapuntareee....
empalmem al conecert???????que hi ha concert????????mmmmmm
bueno fins demaaaa
ja minformeu el divendres
1 besset!!!!

Denis ha dit...

jo, ministre de consum, vos infrome que no asistire ni al asaig ni al sopar per malaltia calenturial en animos de baixar per estar bo pal finde setmana.
aixina que sentinto molt, l'alegria de la banda no podra asistir