dijous, 26 de febrer del 2009

Recordant el certamen de Dosbarrios

Si vos diguem el nom DOSBARRIOS, quina imatge vos va al cap?
Segurament a molts ens vindrà la imatge del nostre director per l’aire baix les mans de molts dels musics de la societat, no? Pues ací la teniu.

Però si vos preguntem com va sonar. Sabríeu contestar? O ja no ho recordeu?
Doncs, tranquils, gràcies al full web del certamen tenim l’opció de recordar-ho, ja que disposen d’una galeria de fotos del certamen. A més també hi ha una fonoteca en la que podem escoltar totes les bandes participants i totes les obres interpretades al certamen.

Així, que com diu Lupe al comentari, entreu en el full web del certamen i entreu a la fonoteca per poder escoltar la nostra actuació i la de les altres bandes també.
Ací vos deixe l’enllaç http://www.certamendosbarrios.es/ encara que als enllaços també esta.

Esperem que ho disfruteu.

7 comentaris:

Ana ha dit...

Hola a tots i tots, vos recomane una cosa, entreu www.certamendosbarrios.es escolteu, recordeu i sobretot disfruteu de la música que és el que millor sabem fer.
Ja queda dit: entreu i escolteu i voreu com se vos posa la pell de gallina (aborronar-te, que diuen en el meu poble) sols en sentir els primers compassos ho recordareu tot.

Fins el pròxim assaig.
Besets per a tots i totes

Unió Musical de Sueca ha dit...

Per als que els coste trobar-ho, entreu ací i cliqueu damunt de l’obra que voleu escoltar.
www.certamendosbarrios.es/fonoteca/?pag=sueca08

Unknown ha dit...

yeeeeeeeeaaah,, macave daborronar,, enseerio a siigut una cosa maasas..i qan sacabat...pensaca qe ja no niava mes..i resulta qe estan els aplausos,, maborronat meees encara..a sigut una cosa impresiionant,,
mentre ew sentia..mew imaginava sense voler..a adri a un costat,, al atre a pablo,, ana al costat de adri,, i davant kom no lasqena de cristian,, xD
weno,, qe magraadat molt,, gracies per avernos avisat daso.
Se ma vingut asta la ment,, la image doscar afiinant en aqella clase aon entrarem xD,, i la de oscar apunt de donar la entra de tercio de qiites,,
^^
AW KKAW

ara a pperr el atreee ((parapapaa parapa pa pa para paaaa!¡!))

ribera fm ha dit...

bueno xics i xiqes els components de ribera fm ens afegim als comentaris i com tambe estagerem al certamen se mos a ficat el escroto de punta al tornar a escoltar el certamen.bueno q estem en el dial 102.5 i 94.8 fm gracieees

Lupe ha dit...

M'alegre que gràcies a mi esteu tots amb les "cosetes" de punta. Perque vos recorde que la que ha descubert lo de la FONOTECA de la pàgina web del certamen SOC JO.

(Es que no tinc abuela...)

Per si voleu vore la meua notícia en el meu bloc:
http://lupecatala.blogspot.com/

alejandra ha dit...

wenas
jo ho vaig sentir l'altre dia pero no em dona temps de anyadir res asii....
jo no vaig tocar peroo el recordar lo be que meu pasi vore al nostre director vinga els plorss man recordat molts momentt i cuasi man ixit ami les llagrimess i aborrona stava una perque fa fret i una d sentir com toqueuuu.... perque se lo dur que va ser aixo per vosatres i el regal que seu endutt
ENORABONAA i gracies luper per iformarmos de aso perque ma encantat sentirooo lo be que tocqueu!!!!!!!!!
bueno i hui sas suspes tot que desgraciaaa......pues a la seman que beee
jejejej
1 besset a totsss

alejandra ha dit...

wenasss
mare de deu que soso estaaa asoooo.....
jo casi totes les dies asi n casa entrats per vore noves paraules i noves coses i sempre em quede sense resss....
bueno este divendres tambe hi aura soparr???????bueno que ja ens informara el president avore si es pasa per asi algun diaa...
senc no anar el dimarts ja se que em tirareu de menoss jejeej
pero tenia febraaa i hui encara espere el divednres estar beee
1 besset i bona nittt