diumenge, 22 de març del 2009

Retorn del campionat del truc?

Hola a tots i totes, fallers, falleres, musics i tots els que participeu en el campionat de truc!!
Ja s'han acabat les falles, si , quina llàstima!! i per això vos informem des d’ací que esta setmana hi ha classe normal al musical. Això també vol dir que el divendres si esteu disposats continuarem en el truc. Primer soparet i després partideta a cartes, que alguns estes falles s’han entrenat un poc no?

A l’espera de les vostres contestacions...
I de les opinions sobre la web

Que vos pareix?

29 comentaris:

Denis ha dit...

jo, ministre de consum, per mi endavant.
jo com no he volgut ser trampoc no me he entrenat fora de casa ja que eu veia un injusticia(mes que res perq em pasava els ratets o xarrant o dormint jejejejeje).
fins al divendres......

Unknown ha dit...

wenaas,, a donaaar guerra en el truuc atraa volta jejee,,
jo dixaaria lo del campionat a banda, i sols qedar per a juar i pasarmosew be, ja qe la majoria de voltes no venen moltes parelles i no se pot juar be,, weno ixa es la mew opinio,,
vingas asta el divendres,
aw kkaw

Ana ha dit...

Estic totalment d’acord amb Ivan, millor deixar el campionat per a més endavant, perquè se veu que la gent no té massa ganes de campionat.
No obstant, el més important és participar i encara que no guanyes.

Fins prompte.

Cristina ha dit...

olaa! perfi puc escriu-re..
io crec qe podriem fer això qe ha diit Ivan, io ara com no tiinc qe anara a la fallaa ni reess ia podree anara a sopar els divendress..
:) així qe qi vuiga retar-me asi estiic!!..

Cristina ha dit...

perfavorr algu sap algo de la niit del pijaama??
al final la tindreem qe fer en el musicaal..
perqee al pass qe anem..si no trobem un lloc per a podeer dormir..

Unknown ha dit...

jajaja,, una cosa qe diik xe...tornare a dir mes coses..avore si aixina mos animeem a fer algo xD,, weno,, ja qe estik proposaoret..vaig a proposaaar tame,, qe pa la nit del pijama,, fem un minicooncuurs de plaaybacks,, i no nia excusa pa no ballat TOOTS!¡!¡! tenen qe ballar,, i qe mees....mmm....tame podriem fer...nuse..ja se mocurrirar algo en el proxiim cooment jajaja,, weno pa qe ningun me diga,, res...lo del concurs...a sigut idea de les xiqes de la sinsensuura..paqe no me digaw res..xo ja qe no sanima ningu a diro o diik jo,,
weno aaw kkaw

Denis ha dit...

tu insurrecte de la trompa.
com tu no tens encara ningun premi vols dixaro apart, pero i jo que ja tinc un premi que......
acaveu ja el campionat q tinc ganes de tindrelo en la vidtrina de premis.

Cristina ha dit...

quant tingam clar lo de la niit de l pijama! ..
ia propossarem mes a fons lo dels playbakcs! i com diu diu Ivan tot el mon te qe participar..!

Òscar ha dit...

XEEEEEEEEEEEEEEEE Passssssssssss i amorrrrr i el plus en el saloooooooonnnnn.............. xicons i xicones, tranquils que lo del pijama......ho tinc jo mig mirat, però com sou jovens voleu ja ja ja...... caaaaaaaaaalmaaaaaaa.. Ho preparem per a finals de Maig si vos pareix. Això m'ho deixeu a mi, vosaltres a buscar proves i lo del play back mmmmm..... jo en estes falles m'he entrenat un poc...que dic un poc!!!!!!!!!!!! MOOOOOOOOLLLLTTTT!!!! jajajaja. Molt bé company, això està fet.
Bueno pues lo del truk res........lo mal es que els Carles eren leaders i mmm nose nose si els pareixerà bé tancar la paraeta ara....ah???
Ale que ens vegem hui la fusta, el dijous el metall i tots el divendres, que hi ha que agafar altra vegada la marxa.

Besos per tots i sigueu feliços.

I el grito de guerraa?????? Això no es pot perdre.

Aleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee que nos vaaaaaaaaaaamooooooooooooooosssssssssssssss!!!!!!!

Unió Musical de Sueca ha dit...

Respecte la nit del pijama:
Òscar busca el lloc i la data?
Cristina, Celia i Alejandra organitzen els play backs?
Carlos, Ivan i Ana s'encarreguen de les proves?
I tots els demés el que vulgueu, però també teniu que participar, que és molt bonico voler anar i que es preocupen de preparar-ho els altres.
Ale, ací queda dit. Col•laboració per part de tots.
Ens vegem divendres!!

Unknown ha dit...

ivaaan les prooves?¿a poos anem be..comensarem per la pina fent un rastreig..de flexes? va si de flexes..i despres a ajuntar un mapa..pa qe?ni idea..al final acavarem tots en alguna pisina...i si no nia...pos kom a karlos i a mi no mos falta experiencia a poalaees jajaja,, eesta be,,jo si puk ajudar en atres coses tame, qe jo mapunte a tot..^^ viinga deew,,
aw kkaw

alejandra ha dit...

aiiii colllinsssss!!!!
me perdut jo asi poques coses....
jo tambe crec en lo del truc nose...cada semana venen unss i aixo no esta clarr ....
pero este divendres hi ha sopar no???????
jo li ajudare a retar a criss a qui vuigaa...

lo dels playbakcs ja sense saver res i ja man nombrat organizaoraaa .....pero si ho fem eu de ballar tots sinos no val!!!!

oscar si tu ja estas molt entrenatt jejejej
pero alli tingeres a les 3 fanss i david civera alli daltt!!!
jejeje

bueno que jo estic conformee en lo que a dit ana al final que participem tots un poc i ho farem si poot ser antess...
bueno fins el divendress...
1 bessett!!!

Cristina ha dit...

AVISS!
apart de del concurs de playbacks! també hi haurà concurss de embarbussaments!!
aixina qe aneuu apreparant-se!

besetss Sra.Zumbido!


Les C.A.C!

Unió Musical de Sueca ha dit...

Ai mira-la ella que docta: embarbussaments!! si resulta que quan vol sap escriure i tot... jeje. (Es brometa, però un poc en serio també...)
Per mi be, jo no tinc problema ningun, si no se fa millor se fa menys millor i ja està, jo en participar em sobra.

De totes formes està molt bé que feu propostes. Continueu aixina d’animats i animades.

Cuideu-se i fins demà.

Unknown ha dit...

weno,, jo no tenia res qe diir..xo nomes per diirvos el nom de la comprovacio de paraules qe me tocat..ascriik un cooment..INYLS jajajajqaja,, ma entrat molta risa xD jajaja,
i cada persona qe no diga be el embarbu.... nia qe feerli aalgo ^^,,jaja aixina molaara mes,,tipo caampa jaja
weno aw kkaw a toots,,

Cristina ha dit...

perfavorr actualiseuu!!

Unió Musical de Sueca ha dit...

Cristina: què vols que actualitzem?
Fes tu un escrit i tel publiquem.
O almenys digues que és el que penses que tenim que actualitzar.

Gràcies

Cristina ha dit...

uapaa!! no reneguess..
qwe tu sempre tens coses per ahí per a fer-les rollo i actualisaar si no ia te pasarem les C.A.C algo..


(zumbiiidoss)xd

Unió Musical de Sueca ha dit...

Estas dient-me rollera?
perquè si es aixina, me deixe el blog...!
I tranquiles, que jo esperaré l'escrit de les CAC però esperaré sentà perquè crec que tardarà un poc, no??

Més zumbidos!!!

Denis ha dit...

bueno en vista del exit d'aquest apartat del bloc dir q: ana tu podries unirte tambe com a ultim component de les C.A.C aixina seriu les C.A.C.A ajajajajaja
tambe q molta prova pero al final res de res.
i lo de deixar el campionat jo no estic conforme xq jo ja tenia un primer premi i vosatros lo q voleu es q no el guanye...................

Òscar ha dit...

Xeee altra vegada!!!!!!!!!!!! que no en tenim prou jaaaaa??????? i colliiiiiiiiiiiiiiiii..... PAS I AMOOOOORRRR!!!!! quina manera de disparar tirs. Cris ha entrat tart...........però pegant ahh Cris???, jajajajaj.

A vore, proposeu coses sense tindre que dir-li a l'altre el que ha de fer, sinó el Vietnam ens portarà aigua.

Pas, pas, pas, aporteu coses per a sumar i no restar.

Ostras, pareisc el Papa, jajajaja. Bo, que el que vull dir és que tot açò és per passar-ho bé, nosaltes i unir més el grup, ok makei???

Ale pues, que el pijama ja el tinc quasi clar...ara a pensar més proves.

Sigueu com sempre molt feliços.

Un bes per a tots i fins el divendres.

Viadel, a mi m'ha tocat esta: emodoe, que el pareix, t'agrada?? pareix lo de les almor.... ah???xxxsssssssssss xeeeeeeee.

Aleeeeeeee que nos vamooooooooosssssssss..........agafeu el pijameta d'hivern que encara fa fretorrillo per les nits.

Adeeeeeeuuuuuuuuuu

Unió Musical de Sueca ha dit...

Denis, que gracia que tens!!!!
A vore, lo de molta prova i després res a que te referixes? a lo del pijama? tranquil a poc a poc anirem sabent mes coses.
I respecte al campionat, tu tranquil que tu el premi el tens igual encara que no se continue el campionat.
Ah, Òscar això de "ok makei??" me sona a Leticia Sabater, mare meua que records de la infànica...
I Cristina si, ha entrat molt tart però sols fica guerra. Però amb molt d'amor també.

Fins prompte.
Besets per a tots

Unknown ha dit...

PENCOMPO: comprovacio de paraules!¡
molt bona denis les C.A.C.A jajajajajajajajaja,, xe ma qe mestik rigeent jajajaja,, ((sense ofendre a ningu ee..))
weno,, qe no se qe escriiure,, traanqil denis qe el tew prmi eel tindraas,, i sinos jo te comprare una copa dixes i posare al millor juaor del truc qe sempre mos fa riure a tots,, traaaaaaaaqil,,
weno aixo es tot...ara qe estik pensant..elles son les C.A.C pero i mosatros?¿ V.A.M.P.X.P.T lo meeenos jajaja,, andiiviiw les lletres..xqe no maclariic ni joo jajaja aw kkaw

alejandra ha dit...

i collinss asii les amigess de la trompa (zumbii)i el clarinett de les CAC ...
no jo crec que esta millor les CAC que les CACA a que si criss?????
altre en les CACA per lo menos tenim algo que tu lo que as posat aii no ho saps ni tu....
bueno pues cuant vuigau escrivim algo ja ho plantejaremm!!!!
tanta proba i res no perque sino fem al nit es evident que no podem feroo....
pero en esta pagina en com no publiquen algoo farem el record de comentariss

denis entonces jo tampoc estic conforme en lo del truc perque tambe tenia un 1 premii per ser les uniques xikesss!!!
buenoo ens vegem demaa men vaig al llitet!!!
1 besss

Denis ha dit...

ivan jo vull un premi oficial i catalogat per la exelenticima unio musical de sueca i per el ministre de presidencia.
mosatros res de ASASÑLKJNFKJ som els SIN SENSURA!!!! encar q algunes components del SIN CENSURA!!!! san aliat en un altre bando les CAC q per lo q vec volen ser ells soles i no volen aceptar a ningu perq a ana no lan aceptat

alejandra ha dit...

no es que no lem aceptat
ella si vol que mos ho digaa i ja farem algo perque no mos digau CACA....
ana tu vols ser del nostre grupoo????no tenfades per lo que he dit antess...

pero eske CACA sona molt maall
si ta molestat ana ho senc
jo si tu vols si que volen que vngess
buenoo denis tant que diuss tambe podries posar alguna activitat per ajudarr!!!

Ana ha dit...

Ja vos contestaré en persona perquè este no és el millor lloc, ni l'hora. ni la forma indicada per a contestar.
Ja faig prou publicant-vos els comentaris.
Fins altre ratet.

Cristina ha dit...

ia qe m´he heu clvat per ahí..!
Sra.Zumbidoo!! no clavee guerra..sino qe animee a que la gent conteste i posee comentariis .. si m´hagueraa sopltat no hi hauriien tants comentariis..jajxd
Per a qui no ho sapiga les C.A.C tenim logotipo!

Alejandra està vesptà en el musicaal escriurem algo pa qe la Zumbii ho pujee , ok makei??jaja

I D eniss mosatros continuem formant part del SIN SENSURAA!!
ia buscarem u logotipo..
me´n vaig a diinar qe ma maree ia me xilla!

ens vegem esta niit al sopaar!

Unknown ha dit...

UNSIST
aai señor...weno alejandra si tu dis qe no se lo qe posa ai..((tens rao..)) jo me qede en la sin sensura qe me mola mes,, jajaja
weno,,
asta la vespra,,
i denis tranqil qe tindras el premi i catalogat i tot,, i si vols li posarem un sello i tot jaja
aw kkaw