dilluns, 9 de març del 2009

Abandonament del blog

Hola a tots i totes
Com podreu comprovar, de la 5a i 6a jornada del truc no he escrit res perquè no vaig estar en una. I perquè vosaltres també podeu escriure, que no te que ser sempre la mateixa persona.... aixina que ja sabeu... escriviu!
A més, tinc el pc malet i no me deixa escriure res.
Només se cure continuaré escrivint.
Però vosaltres podeu deixar comentaris igual encara que no escrivim res nou.

Sempre esta be conèixer les opinions dels musics de tot el que pasa a la societat.

Fins prompte.

6 comentaris:

Lupe ha dit...

Quina pena......

Bé espere que este abandonament no siga per molt de temps, que està molt bé entrar de tant en tant i vore que hi ha notícies noves.

Bé amics el divendre com sempre, ens vegem.

Per cert dir-vos que he fet un canvi d'aspecte en el meu bloc, perquè m'havia ja cansat del que tenia, per canviar un poc. Si voleu vore-ho entreu:
http://lupecatala.blogspot.com/

Denis ha dit...

no esta mort el que pasa esq ara entre falles i concursos i cuentos i marraixes (a lo suecà) pos la gent escriu menys i hi ha menos asistencia a tot incluint les partides de truc q el divendres pasat erem cuatre gats contats.
despres de falles ja tornara a alsar tota lexpectacio q alsava aquest bloc

Òscar ha dit...

Xe xe xeeeeeee Ana no el desanimes que si tu caus el Blog se'n va a pique. És que als xavals els fa falta un empentonet...
Jo este divendres no podré estar en el truk, només acabar l'assaig he de marxar, tinc una "actuació important"......jajajajaj.XXXssssss

Però no haveu de deixar d'anar i tornar a agafar-se, últimament esteu un poc descafeinats, supose que són les falles.

Deniiiiiiiissss que guapet estaves en malles!!!!!!!!!! jajajaja, jo no podia mirar avant en el sólo de torero, en el cap catxo i vinga la risa, mira que sou malesbèsties que diu Manolo.

Bo que estaveu tots graciosos i em mes d'una vegada vaig tindre que baixar el cap pequè no podia aguartar la risa.

Ah!! hui dimecres és el parcial de fusta, el de metall demà l'he de suspendre, ho senc. Passeu la veu.

Besos per a tots i vos espere hui, i el divendres.

Ana ànim que si no açò no va avant.

Aleeeeeeeeee que nos vaaaaaaaaaaamooooooooosssss!!!!!

Ana ha dit...

Tranquil Òscar, no m’he desanimat, encara que de totes formes gràcies per els ànims, jeje. El que passa al blog és tan simple com que el món de la informàtica és un poc complicat d’entendre. I com que el meu pc esta un poc malaltet en un virus... fins que no estiga sanejat no podré fer tot el que voldria. Però mentre puga entraré i actualitzaré el que me deixe.

Fins prompte.
Salutacions i bones falles a tots, per si no me deixa publicar res més endavant.

ADRIÀ_CORTS ha dit...

weno amics i amigues del blog aci vos deixe un regalet a vore si vos agrada www.um-sueca.es.tl es obra meua si algu vol una pagina web son baratetes contacteu en mi gracies

Denis ha dit...

mestre jo savia q tagradaria el meu disfras jjejejejej
anava boniqueta eee per fora i per dins jajajajaj
quan em vaig sentir primer premi pa la falla plaça cervantes em vaig emocionar i tot xe que cosa mes bonica i li dia a un riolenc q tenim en la xaranga.
mosatros ja estem acostumats a primer premi...........
jajaajajajajajaajaj