dissabte, 28 de març del 2009

Jornada de truc no sé quin número ja!!!

Des d’ací informem que el campionat de truc de moment no s’ha continuat perquè la gent pareix que no tinga massa ganes. Per ara farem partides els que assistim els divendres, fins que poda’m continuar el campionat.
El divendres passat va ser molt light, aixina que des d’ací fem un cridament a la gent per a que informe si te que continuar venint o si fem un campionat nou en els que som ara.
Ací vos deixem alguna foto de les partides del divendres.
Els germans Peiró

Ivan i Denis

Ací teniu a les xiques de l'altra partida: Cristina, Alejandra, Celia i Ana

Esperem les vostres respostes o propostes.
Salutacions per a tots

5 comentaris:

Unknown ha dit...

GALLA,,((es la novia del gallo))jajaja,,
wenoo qe diir deste diis,, qe erem poqets xo mos o pasarem dpm,, weeno lo dit,, encara qe sigam poqets continuem fent les partidees,, este div ne ferem dos,, les C.A.C.A elles contra elles i minipeiro i viadel contra lasponxa i peironet,,
weno,, animeewse a comentar..xqe pareix qe si no nia ningu qe pose el primer comentari no se few lanimo ee...
aw kkaw

alejandra ha dit...

holaaaa
este divendres poquets pero bonss....lo que molt tart no mos en pogerem anar perque iagun problemaa i deme vinge a la 1 a tancar....
buenoo que tantes fotos de viadel asponxa i periros pero de les xikes capp.....
pareix mentiraa!!!
bueno puesa alli tambe estigerem les 4 xikeesss al poder!!!!!
ens vegem dimartss..
1 bss

Ana ha dit...

Perdone senyoreta Alejandra per no publicar ninguna foto de les xiques, però la vaig ficar per a adjuntar-la a la noticia i no me deixava. Ara ho tornaré a intentar i si me deixa la publique de seguida, que jo no tinc cap inconvenient.

Unió Musical de Sueca ha dit...

Ale rebonica, ja tens la foto ahi, te pareix be ixa o vols una altra?
perquè crec que no ne tinc més.
Au cacau.

Denis ha dit...

ixa foto la vaig tirar jo son les C.A.C.A en mayuscules jajjajajaj q booooooo