dimarts, 17 de març del 2009

Retorn al blog

Ja estic ací!!!
Per motius de malaltia del meu ordinador, vaig tindre que abandonar un poc el blog, me sabia super mal, però no tenia altra opció. Ara ja s’ha curat el meu pc i ja estic ací altra vegada per continuar informant-vos a tots i totes de tot el que puga.

Tinc que dir-vos a tots i a totes, que el nostre company i amic Adrià ha fet una feina impressionant en el web de la unió, així que val la pena entrar i fer una ulladeta http://um-sueca.es.tl s’accepten opinions, així que entreu i opineu.

També dir-vos que respecte les audicions del segon trimestre tinc algunes fotos, el que no sé és tots els que actuaren els diferents dies, per això publicaré el que tinc i si algú me facilita mes fotos o informació anirem afegint-la a poc a poc.

Salutacions per a tots.